Summering av veckan

Hej gott folk.
Har funderat på att komma med något vettigt att skriva, men det går inget bra.
visserligen har jag gjort en massa saker denna veckan; jag har slavat på kåren och luktat pommesfrites en hel kväll, jag har haft en sjukt jävla underbart rolig kväll på kårpremiären, pluggat, tränat, hängt med vänner, och pussat på Rick.

MEN trotts detta, finns det inget kul att berätta. Allt har bara flytit på, och det mesta roliga som har hänt är för tråkigt att skriva om. Plus att de roligaste sakerna har varit interna.
Dessutom har jag varit helt mellankolisk denna veckan, har drömt en massa emotionella töntiga saker, och blivit överdrivet känslomässigt berörd av små grejer. Så att jag därmed inte har någon vidare skrivlust beror förmodligen på den emotionella sinnesstämmningen jag har.

Jajaj...hursomhelst idag har jag sprungit en runda trotts att jag känner mig lite små sjuk i kroppen, så jag får allt ta och ta det lite lungt med träningen under några dagar så att jag inte blir jättesjuk.

Annars har jag bara drygat omkring här hemma. Jag har förvisso börjat läsa på världens bästa kurslitteratur (ja jag är helt seriös med detta), som heter "Organisation - att beskriva och förstå organisationer". Det låter kanske inte så jävla roligt, men av någon konstig anledningen så älskar jag bokens upplägg, och förklaringar av arbetslivets uppbyggnad. Jag funderar nämligen på att läsa arbetslivspsykologi nästa termin, så genom att läsa denna boken blir jag bara mer och mer peppad på inriktningsvalet under nästa termin!

Nu ska jag dock plocka iordning lite, och äta middag för att senare dra iväg till Joanna.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0