Jag längtar...

Jag längtar till framtiden.
Längtar till allt nytt.
Längtar till Eskilstuna.
Längtar efter de nya viktiga kontakterna med arbetslivet.
Längtar till sommaren.
Längtar till min födelsedag då mina vänner kommer.
Längtar tills jag får en fet jävla lägenhet, som jag kan bo i flera år. (Här får jag ju bara bo i 3 år).
Jag längtar till arbetslivet.


Ibland tror jag faktiskt att jag blickar lite långt in i framtiden, men det ska bli så sjukt kul när allt hamnar på plats. Visst ska man kanske leva i nuet, men jag är så pepp på vad framtiden har att erbjuda att jag blir alldeles varm i hela kroppen.
Vill bara jobba upp mitt CV just nu, och få en massa bra kunskap som är nödvändig i arbetslivet.

Störd tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0