En kväll för mig själv.

Idag har jag en riktigt perfekt dag. En sådann slö dag, då allt bara flyter på.
Fina Linette var på besök i stan idag, så då passade vi på att träffas då vi inte setts sen Juli.
Det blev lunch på Vivaldi, och lite shopping för både henne och mig. Ett nytt Capo till min gitarr, och underkläder. (som inte gick för 1000 spänn denna gången...tss...)

Nu ikväll var det egentligen tänkt att jag skulle hänga med mina kompisar på kulturnatten, och lyssna på musik osv, men jag hoppar det. Istället lyssnar jag på fin musik, spelar lite gitarr, försöker skriva på min jävla eximinationsuppgift och dricker te.
Ibland får man lov att vara lite tråkig, och bara vara med sig själv och sina tankar. För det behövs i denna stress. (Drömde att mina tänder ramlade ut inatt, som jag alltid gör när jag är stressad), för att både hålla lugnet och för att bli av med förkyldning.

Men nu ska jag bli klar med världens töntigaste och klyschigaste inledning.

Adjö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0