Höstens finaste dag

Idag har jag hängt runt på museet i stan. Frivilligt!
Jag Lisa och Linnea kollade på Rockys utställning, och stannade där inne i cirkus en timme och glodde på hans teckningar. Soft.
Därefter drog vi till vårat favorit café, där jag och Lisa hängde så mycket förra året att ägaren numera känner igen oss. Gött för mig, för idag fick jag rabatt. Heheh...

Well well, denna dagen har faktiskt varit jävligt bra, och jag har faktiskt kommit igång med tentan ordentligt. Så snart kan jag andas ut! Skönt. Psykologi föreläsaren är faktiskt kanon, så när man faktiskt orkar lyssna ordentligt en hel föreläsning gör ju att man blir jävligt taggad på att kötta hemtentan.

Men ja, nu ska jag strax iväg till tåget mot Kolbäck, för att sen ha lite volleybollträning. Fint.

Puss till er, på en av höstens finare dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0