Helgen

Jag har haft en fin helg, med god mat och trevligt umgänge.
I fredags hängde jag med mina klassisar och spelade spel, och drack lite vin.
 På lördagen hängde jag med Ricks familj som var på besök, och senare på kvällen åt vi middag på Tabazco. (as god mat, och asbra musik)
I söndags spelade vi match i Södertälje, som vi vann med 3-0. As go vinst. Dock spelade jag inte så mycket, har varit stel och öm i ryggen pga. alla muskelknutor så jag fick byta av med libron ibland.

Idag har jag invigt mitt gymkort med Philip, sprungit lite och kört triceps. Bokade även tid för information, och eget program på fredag. GÖTT!
Sen har jag även handlat, och varit förbi Rick och tagit hand om sjuklingen.

Fin helg, fin dag.
Nu ska jag fortsätta att skriva på min hemtenta. Fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0