finaste helgen

Idag är jag dödens trött.
Har haft ännu en underbar helg.
I fredags var jag på middag med mina fina klassiar hemma hos Emelie. Senare på kvällen drog vi till Felix och hängde. Jag förblev nykter, men hade trotts det en riktigt rolig kväll då jag och Rick satt och drygade med Hoffman hela kvällen.

Igår var det hemmamatch och vi fick spö pga av missförstånd och dålig framförhållning. Sjukt tråkigt då vi visste att vi hade potential att vinna matchen med 3-0. Men men.
  På kvällen drog vi hem till Bella och åt tacos, och drog sen in till stan för lite pubhäng. Sjukt trevligt och kul!

Idag ligger jag sönderdäckad i sängen och försöker hitta motivationen till att skriva klart min hemtenta...men ja...det går inte så bra. Ska ta och ringa min moder först, och sen så kör jag ett ryck.

Vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0