om skiten är glassen och lyckan är strössel, har gnistan i handen trixen i rösten

Idag är glad och lycklig.
Jag har börjat att hantera mitt lilla handikapp nu, och hittat lösningar på det mesta.
Knyta skorna, skära saker, borsta tänderna, bädda, sminka ,mig osv osv.
Kanske är det därför jag är lycklig? Jag hatar ju nämligen att inte ha kontroll på saker och låta andra göra allt åt mig. Sen kan det ju också handla om att jag äntligen har börjat röra lite på mig efter en veckas gymuppehåll.
Igår drog jag och Ricken till gymmet och cyklade lite, vilket´gav mig en sådann kick och lyckorus. Visserligen vill jag ju springa på löpband, men det får bli nästa vecka.

Nu ska byta om dra och cykla med Rick igen.
Mitt gips lär ju lukta hallon på onsdag, men det får det vara värt.

Ikväll ska jag dessutom ha myskväll med Johanna. Even better.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0