En krymplings liv


Jag ä inte bitter... Eller jo det är jag visst.
Ibland blir jag så arg på detta att jag stönar högt, och ibland hyperventilerar jag och gråter. Så är jag bitter? Ja

Igår hjälpte Rick mig att tvätta vilket jag aldrig hade klarat själv. Tack tack för det.
Senare mötte bästa Lisa upp mig så jag kunde hämta ut mitt knark höhöö och mat. Fick även hjälp med maten, och diverse. Kvällen spenderades sedan med tacomys och trötta tjejer hos Lisa. Fint var det.

Kan nog inte tacka nog för mina fina vänner som ställer upp för mig just nu. Ni vet att jag gärna vill vara självständig så jag kan ha svårt att ta emot hjälp, men just nu behövs det verkligen...

Well well. Nu ska jag försöka att duscha av mig och sedan micra lite pyttipanna. Höhöö. Adjö på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0