Vad ska man göra?

Klockan är strax efter 9, och här ligger jag i "min" säng och är klarvaken.
Jag har redan ätit frukost, och hemtentan får jag först efter klockan 13.00, så vad ska jag göra?
Jag har inte den blekaste aning faktiskt...

Om tre timmar ska jag in till staden med min mammas man, för att äta lunch med mamma, och därefter skall det handlas liggunderlag och diverse nödvändigheter. Men innan dess? Blankt.

3 h kvar alltså...
Det finns inget att läsa, inget kul på tv.
Tristess och rastlöshet inför tentan alltså.

Förmodligen ska jag fixa till mig lite nu, och kolla igenom min packning. Kanske skulle man ta och lapa lite sol också? Innan domedagen är här. Kanske? Ja.

Kommentarer
Postat av: robin

å jag saknar dig redan!

2011-06-05 @ 21:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0