Mongorna anländer till Sverige

Åh idag kommer mina fina mongon hem, Kesak och Kärre.
De har varit borta i 3 månader nu på resande fot i sydamerika, och levt livet. Having the time of their life så att säga. Medans jag längtat som en sate efter dem, vilket inte konstigt då jag brukade chatta med dem nästan varje dag, och prata med dem på telefon nästan varje vecka. Men nu så har det varit nästan tyst i 3 månader alltså, och IDAG anländer dem till Sverige. WOOOHO. Så snart kan prata med dem i telefon, och om några veckor kommer jag få träffa dem!

Förutom att Kesak och Kärre kommer idag, så ser iaf jag fram mot att få äta sushi idag, annars finns det ingenting att glädjas åt. Träningen möjligen men annars så. Ja.

Men nu ska jag iväg och tvätta lite, och plugga där i mellan. Så vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0