Gotland.

Nu är jag tillbaka på fastlandet igen.
Sen i torsdags har jag alltså befunnit mig på Gotland, och levt med Rick och hans familj.
Eftersom jag känner mig lite väl blottad här ibland, så orkar jag inte dirket gå in på tusen detaljer om vad som har hänt, och hur det gick, mer än att:

1. Det var kul som fan
2. Gotland är fint, och intrycket från sommaren jag var där senast med min familj (då det var riktigt hemskt) är försvunnet.
3. Hans familj är jättesnälla och trevliga (och de verkar tycka detsamma om mig)
4. Hans vänner var också jättetrevliga

Utöver det finns det inget speciellt som jag vill dela med mig av, mer än att jag lätt ska dit i sommar.

Sen märkte jag även att jag förmodligen kattallergi, eller pollenallergi också. Dödens förkyldning, kli i nässan, och ögonen har infunnit sig under hela vistelsen.
Men det är en annan historia.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0