Check check

Klockan är inte ens 12, och jag är snart klar med alla mål och planer som stod på schemat idag.
Jag har sprungit (obsavera att det ösregnade), och skrivit klart min seminarieuppgift som skall in i morgon.
Så nu ska jag strax iväg och luncha med Joanna och Linette, och sen senare i eftermiddag blir det volleybollträning och annat fint.

För övrigt så närmar sig Siesta! med stormsteg, och jag börjar redan få ångest inför packandet.
Om jag inte får med mig allt som jag behöver ha för att överleva sommaren i Småland, måste jag åka till Västerås nästa måndag för att hämta kläder osv. Det känns riktigt jävla ovärt med tanke på att det kostar typ 1000 spänn att åka tur och retur, men ja. Det är ett senare problem, som jag får fixa innan lördag/söndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0