John Olav Nielsen

Hei.
Idag har jag haft en väldigt produktiv dag, om jag får säga det själv.
Jag har varit på föreläsning (trotts dödens trötthet), sen har jag lagat bulgur med räkor och vitlökssås, varit på långpromenad med Joanna och hennes hund.
Sedan har jag även löpt i Hallsta med Carro, och slutligen har jag haft bollträning.

Nu sitter jag dock bara här som ett mongo. Strax ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag till Rick.
I morgon vankas, ännu en träning och så plugg såklart.

Tills vi hörs tycker jag dock att ni ska kolla in den coolaste Norrmannen jag vet, John Olav Nielsen
Han gör grym musik, och har riktig häftig klädstil!
"Han är som ett norskt svar på Håkan Hellström, men tänk dig att det är mycket mer mörk musik, och mörkare texter" Det var det min bror sa när vi diskuterade denna mannen mera under vår tågresa ner till H-stad.
   Tyvärr finns dock inte hans senaste skiva på spotify, eller tillgänglig på youtube (trotts att hans band precis släppt ett nytt album). Men av de låtar man kan få tag på så "Hull i Himmelen" och "Diamanter og Kiersebaer" bäst. (CHECKA DETTA DAJLA!)




[http://www.dagsavisen.no/kultur/musikk/article499825.ece

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0