Spring i benen och solen i ögonen

Alltså det är helt sjukt vilken kramp jag har i benen, och vilken spring jag har i benen.
Jag vill sträcka mig över hela lägenheten, sparka med benen i luften, springa runt cityringen, göra kullebyttor i Vasaparken mysa med en chailatte i solen, och springa runt i volleybollshorts och svala linnen.
   Men vad gör jag? Jo jag pluggar. Men snart har jag nästan pluggat tillräckligt mycket för idag. Så just nu överväger jag att börja städa. För det ser förjävligt ut här, och Nicko kommer ju trotts allt på fredag WIIIE!

Så ja, det blir väl till att städa äcklet då, plugga lite mer, och så möta upp Terror lite senare.
MEN i morgon ska jag tamigfan träna, om det så är det sista jag gör. Jag har inte sprungit på en vecka, och jag har inte spelat volleyboll på snart en heller. Så jag bryr mig fan inte om att jag kan bli mer sjuk!

/HA DET GÖTT HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0