Plugga-inför-tenta!

Idag har varit en typisk "plugga-inför-tenta-dag".
Lägenheten är i kaos stadiet (ja, jag ska städa i morgon!!), det ligger papper överallt, jag har loggat in och ut från facebook, läst den ena sidan och den andra sidan i böckerna, och så har jag pluggat och skrivit ner begrepp.

Utöver pluggandet har jag tvättat, och lagat biffar till lunch (och till x-antal matlådor), och jag fattar inte hur jag hinner?!
Det blir liksom så per automatik att varje gång det vaknas tenta, så kommer man på tusen roligare saker att göra, och så hittar man alltid tusen grejer som man borde kunna plugga in LITE bättre på. Men aja.

Nu ska jag ta nässpray, så att jag kan andas, och sen ska jag lägga böckerna på hyllan så jag bege mig till Ricken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0