Nu är det nog

Nu har jag tryckt in tillräckligt med information i min skalle, så om jag försöker repetera någonting igen så kommer jag bara blanda ihop allting.
Därför lägger jag bort böckerna, anteckningarna och allting annat som har med tentan att göra, åt sidan.
I morgon återstår det att se om jag pluggat tillräckligt, eller ja på rätt saker dvs.
Det borde klara sig i alla fall, men vad vet man. Positiva tankar är det enda som gäller.

Nu ska jag bege mig ut och handlar bolgur för att sedan äta en för sen lunch.
Resten av dagen ska jag bara njuta av livet, och så ska jag spela volleyboll! Hur underbart?

/ ha det fint mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Xxtt1984

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-06-07 @ 11:22:35
URL: http://xxtt1984.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0