Hehe...

Hej på er!
Idag är det en ganska neutral dag.
Jag har varit och handlat, pluggat lite, lagat mat och nu så pluggar jag lite till.
   Just nu läser jag ett par kapitel som är riktigt intressanta. Det handlar om hur människors beteenden påverkar deras åsikter, och hur åsikter påverkar beteenden. Jag har också fått lite insikt om hur man kan "göra fel", genom att säga vissa saker som människor omedvetet kan snappa upp och få dig att bli ogillad eller uppskattad, och även hur man kan få person att göra en större tjänst åt dig som den annars inte hade gjort. Spännande!

Heheh....

Nu ska jag fortsätta att läsa, och sen ska jag sätta igång med att städa!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0