En fin helg

Åh idag är en fin dag.
Efter att ha spenderat helgen i Helsingborg med min underbara släkt, trodde iaf jag att det knappast skulle bli mycket bättre.
Vi spenderade dagarna ihop med middag, öldrickande, flumm, på Louisana (i danmark) osv. Vädret var toppen och allt var jättekul!
(Vill ni se bilder och samtigt läsa en bra blogg, kan ni kolla in på min kusins blogg www.ivajulia.blogg.se )



Hemresan var dock inte lika rolig, allt som kunde krångla krånglade. Tåget mellan Halmstad och Göteborg stannade för länge utanför Kungsbacka, vilket resulterade att tåget blev försenast. När tåget väl körde igång så gick det jättesakta. Så jag var framme i Göteborg 16.00, och tåget jag skulle byta till gick 16.02. Men jag hann! Jag sprang som en jävel mellan spåren, och hann precis.
   När jag väl var på det nya tåget, höll det också på att krångla med massa skit. I Örebro t.ex. stannade det för att några idioter sprang på tågrälsen framför...

Trotts allt jävla fuffens så kom jag endå till V-ås i tid, och när jag klev in i min lägenhet fick jag världens sötaste överraskning.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0