Bitch mode

Jag har inte ätit någon jävla semla idag, för det är så jävla onödigt med fettet och dyrt.
Jag har inte brytt mig om att det är den internationella kivnnodagen heller. Varför? Ska det var någon jävla skillnad mellan kön? Visst kvinnor blir förtryckta än idag. Men aa...

Jag är så jävla trött nu. Så JÄVLA trött, på det här, det här och det här.
Speciellt folk som tror att det vet så jävla mycket, som tror att det vet hur saker är, vad folk går igenom, och hur livet är för allt. För att alla är så jävla speciella hela tiden. Jaha Cancer är såhär, allas familjer är perfekta, perfektion, perfektion, perfektion I sökande efter det matriella, efter top noch, det bästa, det jävla PERFEKTA livet, och med det dagliga jävla gnället.

Jag blir så jävla trött på folk som inte mött motgång i deras liv, jag blir så förbannad över det så att jag vill lipa. USH ÄCKEL.
Har du inte kännt något har du inte levt.
Man måste dö några gånger innan man kan leva.

JA FAN!
Nu ska jag duscha, fortsätta lyssna på Manson och ta fram svinto och skrubba kroppen med, i jakten på perfektion.


Kommentarer
Postat av: robin

ojoj aggro :P Nejdå...men jag känner med så där ibland. Men sen får man väl tänka.."kul för dig som har haft det så bra!"...eller nått :P



Kram

2011-03-10 @ 10:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0