Sista studentmottagningen för i år, TACK

Godmorgon fina!
Ännu en dag är jag ute och uppe i god tid, ska strax hoppa in i duschen och fixa mig för ännu en studentmottagning. Idag är det nämligen min barndomskompis Maria som tar studenten, så självklart ska jag stå och krama ihjäl henne på skolgården om ett par timmar, och sedan våldgästa hennes hem med min närvaro. OH YES.

Så ännu en dag, ska det fixas med allt runt studenten alltså. Rosor ska knytas i band, kort ska skrivas, presenten skall slås in, och firandet skall ta start. Sen är förhoppningsvis lördag, som jag längtat! Hoppas verkligen att denna dagen går fort, och hoppas verkligen att det är uppehåll och att alla fina studenter får en sjuk jävla dag!

Vi hörs mina vänner.
Men tills dess, lyssna på denna låten av Wolfmother. Jag har lyssnat sönder dem på sistonde. Älskar basen. Älskar allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0