Det snurrar i min skalle

Är det okej om jag lägger mig i sängen och vaknar upp på lördag förmiddag? Är det, de?
För i så fall tar jag mig gärna friheten.
Jag känner mig helt apatisk, och går runt som en levande zombi.
Jag saknar nämligen R. FÖR mycket. Trodde aldrig att jag skulle erkänna det, men jag mår så fruktansvärt dåligt av denna saknaden.

Det är 3 dagar kvar tills vi ses igen, och aldrig aldrig aldrig har 3 dagar kännts som en evighet. Fy fan.
Så istället sysselsätter jag mig på annat vis, med att träffa farmor, kirra cykel, och fixa iordning tvätt osv.

Herregud, har aldrig kännt mig mera som en patetiskt tönt än vad jag gör nu.

FY FAN.
Ta mig några månader framåt.


Kommentarer
Postat av: r

<3 finaste

2011-06-15 @ 17:43:01
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-06-15 @ 17:54:34
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: robin

men hjärtanes! De är bara att kämpa! Och det är okej och längta så mycket efter varandra! Gulligt ju!

2011-06-16 @ 10:40:54
Postat av: Fanny

<3

2011-06-16 @ 12:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0