Dagen efter

Igår var det midsommar, och den spenderades i Skåne med fint folk.
Öl, vin, härligt prat, fint sälskap, häng på skoltaket i natten, var bara några av de bra stunderna från igår.

Denna dagen är dock inte lika fin.
Jag har varit uppe sen klockan 6, jag och Kesak har sedan hängt i Älmhultsstationshus i 2 timmar och ätit smörgåsar.
Därefter fick jag ensam hänga i Alvesta i 2 timmar. Ja ni kan ju tänka er sjävla. Huvudvärk, skabbet, och allting. Förjävligt.

Nu sitter det fint med ösregn, och kaffe på det.
Idag gör jag ingenting.

P.s -
Denna fina låten kommer alltid förknippas med midsommarafton 2011. På repeat om och om igen, tillsammans med The Kooks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0