Bust'em up

Hej min vänner.
Nu är jag vaken sen cirka en halvtimme tillbaka, men är fortfarande i sömndimman, som man så fint skulle kunna kalla det.

Helgen spenderades som ni redan känner till i Västervik, då jag och Kesak drog iväg med husbilen dit, och sov där från lördag tills måndag. Resan var otroligt fult på min vis, trotts att inget jätte extraordinaärt hände. Vi var förvisso i Katthult och i Bullerbyn igår, och körde lite vilse i skogarna mellan Mariannelund och Vimmerby. Men annars har dagarna spenderats av solning, matlagning och vin. Livets fina saker med andra ord.

Idag har jag också fullt upp.
Jag ska strax ta tag i mitt liv, och fixa mig i ordning, för idag tar Annisette studenten, så då ska jag och J.K dit och fira flickebarnet. Så ännu är det ingen vila och ingen ro.

Förövrigt fyller mamma år idag, och förövrigt måste jag be ursäkt till er mina vänner som jag inte har hunnit och ringa prata med. MEN jag har haft fullt upp sen jag kom till Värnamo, och jag lovar att jag ska försöka jaga er när jag får tid över!

LOVAR!



Kommentarer
Postat av: r

låter fett kul ändå med husbilen!

2011-06-14 @ 21:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0