Back on track

Hej, och välkomna tillbaka till dödens blogg.
Jag har varit ganska så upptagen sen i lördags, Rick kom nämligen hit till mig, så all min fokus har hamnat på honom, hahah. Jag hatar egentligen människor som bara stänger av allt annat som är runt omkring, och bara ägnar sig åt sin partner. Men i detta fallet är det faktiskt ett måste, då jag inte kommer träffa mannen förens om 2 månader. HELT SJUKT DÅLIGT. Hoppas ni förstår.

Ja, så dessa dagar har jag alltså befunnit mig lite i Värnamo, och mestadels i Halmstad.
Det har ätits tårta med släkten, varit vid havet, tagit hand om hundarna osv. Sjukt behövligt. Sjukt underbart att vara med den finaste jag vet.

Nu är det dock inte så sjukt kul längre, min rastlösa själ skriker efter sysselsättning. Jag har redan sprungit, och umgåtts med Malle och Elin ikväll, så va fan finns det mer att göra?

Aja, på fredag åker jag iaf till Osby för att fira midsommar med skåningarna och Kesak. Och på måndag börjar jag jobba igen, så egentligen har jag inget att klaga på.

Får väl försöka att sova bort de kommande dagarna tills det är fredag helt enkelt. Bra idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0