A hard work work

Hej på er.
Har precis avnjutit en kopp med kaffe, och fixat lite med ipoden. Jag ska nämligen iväg till jobbet strax, och då behöver jag både ha energi i form av koffeinkickar, och go musik att lyssna på. Idag jobbar jag kvällspass mellan 16.30- 00.00. Vilket jag aldrig har gjort förut. Men det ska nog gå bra.

Igår lunchade jag lite med Mia, och sen träffade jag Ballen och tog en kaffe med henne. Sjukt mysigt och behövlig dag, eftersom jag var ledig igår. Dock inte lika roligt att jag blev väckt av att min farbror ringde vid 06.20... men men

Jag hämtade dessutom ut mina bilder från engångskameran igår, och jesus amalia vad bra bilderna blev. HELT SERIÖST. Alla bilderna vart jättefina och härliga. De var bilder från Siesta!, Västervik, Midsommar, och så bilder på lite vänner. ALLA och då menar jag verkligen ALLA bilder symobliserar total jävla lycka och glädje. Fy fan vad älskvärt. Lätt att jag kommer hänga upp och rama in många av de här bilderna.

Jag älskar er mina vänner! Önskar att ni kunde få se dem!

Nu ska jag fixa lite mellanmål att ha på jobbet.

Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0