TRÖTT.

Idag finner jag inga ord på hur trött jag är.
Detta har lätt varit en av de värsta jobbdagarna, vad gäller psykisk påfrestning.
Visst har man haft dagar då alla stationer har gått åt helvete, och då stressen har varit med under hela dagen, men idag var det psykisk påfrestning i form av trötthet.
   I fredags blev jag tillfrågad av min linledare att börja jobba vid 06.15. Så vid 04.56 steg jag upp i morse.
Sen dess var dödens trötthet påtaglig. För givetvis kunde jag inte somna igår heller.
Pricken över i infann sig sedan när jag och några andra blev tvugna att jobba över till 17.00, dvs. drygt en timme längre än vanligt, och bara matade och matade tidningar. Helt sinnes.

Så nu är dödens trötthet här, så ikväll ska jag försöka komma i säng i tid. (Vilket förmodligen inte blir några större problem)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0