Livet

Hej min vänner.
Jag jobbar som ett psyk varje dag i princip. 07 -16 . Living the dream med andra ord.
Därav blir också mitt "sociala" liv helt åt helvete. Och ni vet hur jag blir utan socialt överdrivet umgänge. Just precis, knäpp.

För att överleva spenderar jag helgerna överallt, någonannstans.
Förra veckan befann jag mig i Göteborg, "staden som kan bli lite för indie" enligt horsie. (Sanningens ord)
Det blev Liseberg, och shopping. Guld värt.

Nu ska jag snart borsta tänderna och dra mig. Har gått och lagt mig innan 10 i 2 dagar i rad, och jag älskar det. Har man inget liv så har man inget liv. Vad fan ska man därför göra om inte sova?

/adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0