"Inte okej"

Idag har jag jobbat, löpt, och hängt lite med Viggan.
En ganska normal dag med andra ord. Förkyldningen har äntligen börjat släppa lite, så nu ska jag ta upp och utöka löpningen ytterliggare. Gott.

Annars så händer det ingenting vettigt. Therse kommer hit på fredag, och hänger hos mig över helgen. Så just vetskapen om hur kul helgen kommer bli, gör att dagarna går så sjukt mycket segare än vad dem gör i vanliga fall. Så det suger ju.

För övrigt längtar jag bara hem. Hem, tillbaka till Västerås. Jag vill bara tillbaka till vardagen, till alla fina. Till Rick. Till min lägenheten. Till suhiätande med Robin. Till kaffeflum med Lisa. Till volleybollträningen. Till högskolan. Till Hockeyfrillan. Till fyrenigheten. Till allt bra.
Men nej, jag är kvar här i 4 veckor till. 4 veckor kvar vid linan, då jag lyssnar på lite fööör mycket musik. Då blir jag också lite för uppe i tankarna ibland, så att jag nästan börjar gråta, och det är ju inte okej. Stå där på jobbet och lipa med förklaringen "Jag blir så känslomässigt berörd av denna låten, den väcker sådanna känslor och minnen".

Inte okej


Kommentarer
Postat av: robin

puss! Men hoppas vi gör mer än äter sushi sne när du kommer tillbaka...hm...vi kanske kan GÖRA sushi :P Och leka..typ..ponny

2011-07-28 @ 22:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0