Om E-tuna

Föreläsningen i Eskilstuna var mycket intressant på många vis.
Lyssnade på en föreläsare från Stockholm som verkligen kunde ALLT om neuropsykologi, och om hur hjärnan fungerar. Helt sinnes var det, och endå lyckades man vara uppmärksam i de cirka 5-6 timmarna det pågick.
Dock fick jag inget jättebra intryck av E-tunas skola, den var ganska rörig och ganska lite. Lokalerna var utspridda lite överallt i ett industri område, tacka vet jag älskade västerås. På riktigt!

Annars idag har jag pluggat med Lisa, druckit te, och pluggat i min ensamhet osv.

Nu funderar jag dock på att gå och lägga mig, i morgon har jag seminarie och så ska det pluggas röv efter det.

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0