Rookieveckorna

Har kommit igång med en ny kurs nu, forskningsmetod.
Den kommer handla om massa olika sätt att forska på när det gäller utredningar, och statistiska uträkningar.
Egentligen så känner jag att jag är ganska taggad inför denna kursen, visst är den kanske inte super intressant, och det blir nog jobbigt med matte och olika räkne saker. Men endå, jag ska fan klara det endå, och plugga med positiv inställning.

   Rookieveckorna har förövrigt gått av staplen, och ni som inte vet så har jag varit fuskrookie i 3 dagar. Det var askul men väldigt pyskigt påfrestande att ljuga om allt och alla. Men utöver det var det jävligt kul, det var verkligen en speciell känsla att ställa till drama mitt under en föreläsning, och att kalla Rick för "jävla kapitalistsvin". Men men.

   Veckan har bara flytit på, och jag har varit trött som ett helvete. Men trotts det har jag underhållit mig varje dag.

Nu ska jag snart iväg och möta Therese, för att hitta stället jag ska bli upphämtad på i morgon.
För i morgon ska jag och laget till Uppsala och kvala till SM.
Wohooppopp

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hahahaha, älskar så jävla mkt att du valde just "jävla kapitalistsvin" <3

2011-01-30 @ 11:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0