Kval till SM.

Hej.
Kom nyss hem från Uppsala där vi har kvalat inför u21 SM. Och vi kom med haha!
Eller... a fyra lag från varje region kommer med, och de var fyra lag med idag så.

Det jobbigaste är dock att de topp 6 bästa lagen i volleyboll finns i Stockholms regionen, så det suger ju inte lite att man får möta dem nu. Men jaja, vi spelade helt okej med tanke på motståndet, och fick till det jävligt bra.
Dock har vi inte spelat ihop oss så mycket, så vi "nya" är lite lost på våra positioner. Jag är VERKLIGEN lost ibland kan jag ju säga.

Därför är jag ganska besviken på min egen insats som sög röv stundtals men jaja.

Nu ska jag äta upp min gudomliga korv stroganoff och sen ska jag till sjuklingen Rick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0