Klockan är 15:11 det här är ekot

Nej det här är inte ekonyheterna. Men det skulle likväl kunnat vara det.
Jag har spenderat min förmiddag med att städa lägenheten, dammsuga und so weiter. Sen har jag även tvättat och fixat med det, så nu är det rent och fresh överallt här.

Om en liten stund ska jag ner till stan och fönstershoppa, ska förmodligen till intersport, stadium och kolla efter fotbollsstrumpor och nya volleyboll tights.
Om jag inte hittar några snygga så ska jag tamig fan beställa märkes stumpor och märkes tights, bara för att de är så jävla snygga. I form av dessa:


Miller

Båda är från Base.se


Men sen har jag ju presentkort på Hm, så det blir nog att dra dit i annat fall.
Drömma kan man ju...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0