jag lever

Hej.
Efter en galen helg i Lönsboda är jag entligen hemma (Västerås).
Kom hem igår, och dog nästan på vägen hem, eftersom jag var tvungen att handla frukost.
Obsavera att jag hade tre väskor med mig in på Ica. Detta resulterade till att jag snubblade runt bland hyllorna, välte ner saker, och fastnade med min kängor i matkorgen. (Fråga mig inte hur jag lyckades).
Svetten var påtaglig på vägen hem med alla väskor och kassar, och jag skrek typ när jag kom innanför dörren, aldrig mer ska jag handla med tre väskor!

Just nu klär jag mig och fixar mig lite, för min kurs fortsätter nämligen idag, jag har nämligen föreläsning från 2 till 5. KUl, eller något vad vet jag. Ska la bli kul att träffa mina klassisar igen.

Innan föreläsningen ska jag iaf lucnha med Lisa och Theese, så jag får lite ensamtid med min homies ehehh.
Och det bästa idag är jag att jag frå träffa Rick. Har inte träffat mannen på tre veckor. Så herrejesus vad jag längtar tills jag träffar honom!

Aja nu ska jag forstätta med livet.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0