Driftighetens dag

Hej, jag har aldrig njutit såhär mycket av Västerås i hela mitt liv, eller?
Jag har ju faktiskt lov nu, så då passar jag på att leva livet, dvs. att sova länge på morgonen utan att ställa alarmet plus att hitta på massor av saker.

Idag har jag t.ex. varit på Hälla - och Ikea med Lisa.
Jag har varit på promenad Rick, och så slutligen har jag spelat Alias med mina grannar plus ngra bekanta till. (Lisa ingick i denna skaran också) Pannacotta bjöds det tydligen på också.

  Att spela Alias var så jävla fult, och så jävla roligt på samma gång. Man ska gissa massa kändisar utan att säga deras namn och förklara olika ord. Bästa var ju när jag skulle säga Brad Pitt och ba "Han snygg skådespelaren, och tänk sedan Kuk".

Ja ni fattar konceptet. Trevlig dag har det i alla fall varit.

Men i morgon blir det bättre, för då ska jag till Stockholm med Therese!
Guld värt!

/Frid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0