2010 så som jag minns det

En summering av 2010, några dagar försent. Men vem bryr sig.

2010. Så som jag minns det:

Efter nyårskyssen mellan 2009 till 2010 sa jag till mig själv att jag 2010 skulle bli ett speciellt år. Att det skulle bli året då kärlek skulle ta plats inom mig på både bra och dåliga sätt. Och jag hade rätt.

Jag förändrades så mycket om det året, bestämde mig verkligen för att Värnamo inte var något jag ville leva i, och bestämde mig för att bli öppnare och självständigare.

Jag tog studenten, var på Aiya Napa och började lyssna på Anton Kristiansson.

Började sommarjobba på TiDsAm. osv. Typ

Jag kom till insikt gällande livet, och vad folk betyder, och inte betyder. En ogjord sak kan skada för livet.

Mamma flyttade till H-stad.

Den där snubben, alla vet vi nog vem det var. Som pendlade upp och ner under en tid är verkligen något som symboliserar hela detta året. Hahah nästan. Det står tillochmed om det i min studentmössa, men a det var ju bara skit egentligen.

Jag flyttade till Västerås, och började plugga på högskolan.

Jag blev kär i Rick.

Och jag ångrar ingenting.


2011. Blir något nytt. En till sucsessiv förändring.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0