Stört

Dödens trötthet är här.
Drog på förfest hos Carro med Linnette och Joanna igår, och träffade trevliga damer.
Senare tog vi bussen till stan, och kom in på bmb utan några som helst problem, gött! Ibland är det bra att vara tjej.

Kvällen var i alla fall så jävulskt roligt, har seriöst inte haft så roligt på länge. Den kan toppas på samma nivån som min avskedsfest i sommras, då kanske ni fattar.

Nu ska jag snart masa mig iväg till Lisa, och dricka kaffe och plugga lite.
Kvällen ska sedan spenderas med att skriva inlämmningsuppgifter, och kolla på schlagerfestivalen i min ensamhet...hur tragiskt egentligen? Men behövligt.

I morgon ska jag ju upp och spela match, så då försvinner nästan en hel dag. Så det gäller att ligga i!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0