Saker jag ogillar:

Saker jag ogillar:

- När folk har för små bh:ar (ja de har väl hänt mig någon gång också)
- Ordet raggmunk
- Attentions Whores (vi talar nu om dem som ALLTID konstant håller på)
- När folk gnäller inför alla de kommer åt
- Nackspärr
- Svensk fjortisrapp, som "Ain't a party like a smålands party". ( Vad är det för coolt med småland, och vad är för coolt med en wannabe fjortisrappare som inte kan komma på en bättre text? Säg mig?!!)
- När man pratar i telefon och så hör man sin egen röst, genom den andra personens mobi precis när man sagt något.
- Folk som har 1 år gamla bilder som profilbilder på facebook. (Lev i nuet, och inse att du inte ser ut så längre)

Tack. Nu ska jag försöka äta pasta, kolla igenom det sista inför tentan, och sen ska jag kolla på stylisterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0