rapport från sjukhemmet

Hej gott folk.
Idag mår jag dåligt.
Började med att jag vaknade och hade fruktansvärt ont i magen, gick hem till mig och har legat i sängen sen dess.
Har velat spy, men det har inte funkat och när jag väl gjort de har det knappt kommit upp något. KUL.

Ska förmodligen ligga hemma i morgon med och plugga. För idag har jag totalt struntat i att lägga någon som helst vikt på pluggandet. Så i morgon gäller det.

Nu mår jag i alla fall lite bättre. Therese kom med hemleverans med bröd, blåbärssoppa, bananer och ipren, så efter att ha ätit lite mår jag iaf bättre. Tack så mycket Therese, vad hade jag gjort utan dig?

Nu ska jag sova lite, och sen får vi se om jag mår något bättre mot kvällen.

Ha det fint ni andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0