JA TACK!

Wow alltså!
Jag har städat det gemensamma köket idag (hade tydligen städdag igår, men det hade jag glömt såklart)
, och så håller jag på att tvätta.

För en halvtimme sedan ramlade det ner ett brev i min brevfack (jag såg när brevbäraren la i det), och det var från min förra arbetsgivare som ville att man skulle hör av sig senast idag om man ville sommarjobba hos dem.
Lyckan var påtaglig, så jag har precis ringt till dem och berättat att jag kan jobba där hela semesterperioden. WOOHOOP!
Som tur var så lät hon väldigt positiv när jag sa att jag kunde börja jobba en vecka tdigare, så förhoppningsvis är jobbet mitt. 8 veckor blir mycket pengar. wiihii! :D

Nu ska jag återgå till tvättstugan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0