Idag är en av alla dagar i mitt liv

Världen har vi alla en subjektiv syn på. Det är i alla fall vad jag tror, och när jag dör. Är min värld borta föralltid.
Så vad finns det då för anledning att frukta döden för, är det borta så är det borta föralltid?

Idag var i alla fall en relativ jobbig dag.
Jag har mått dåligt, speciellt fysiskt. Min mage krånglar och jävlas med mig, och när jag väl hade träning vart jag svimmfärdig, illamående och yr. Så träningen var förjävla dålig.

På eftermiddagen bakade ananaspaj med Lisa, som blev jättegod. Sen anslöt även Linnea och då var det hawai i Lisas lägenhet.

Hursomhelst. Nu mår jag piss, mitt självförtroende är på botten, och prestationsångesten inför morgondagens träning är skyhöga. (Eftersom jag måste jobba som ett röv för att få spela på lördag)
Därför ska jag nu gå och lägga mig. Det är det enda rätta.

I morgon har jag föreläsning och genomgångar om statistik...det ska bli helt okej endå. Synd bara att det är heldag men jaja

Godnatt


Kommentarer
Postat av: baby m

fannyfanny, jesus krist uppfann telfonen för dagar som denna.

2011-02-11 @ 00:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0