Hej.

Sittningen igår var ljuvlig, som vanligt typ.
   Sen på eftersläppet dansade vi och levde livet tills smärtan påtaglighet uppenbarade sig, så jag och Rick hem till honom, och sen var kvällen slut. Jag la mig i fosterställning och gnydde, medans Therese och Pontus tjatade på oss att vi skulle på efterfesten i Pontus nya lya (Pontus bor numera i huset brevid) Men det blev det inget av!

   Idag har jag å andra sidan varit produktiv, typ.
Ätit ute med Lisa, och skrattat hysteriskt åt diverse saker (HAHAHAHAHAH Lisa du är klockren).
Sen har jag umgåtts lite med Theese, Pontus och Pontus kompis. Vi kollade på Mean Girls 2 (varför?), och bakade kladdkaka. Sen gick jag hem och hamnade här.

End of story.

Nu ska jag duscha, och sen gå lägga mig.
I morgon ska jag spela match i Örebro. Gott!

/Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0