Mikael Wiehe och Inbrott

Igår kväll när ju skulle sova förblev jag vaken i flera timmar och hade en massa sjuka nattankar.
Jag lyssnade på Mikael Wiehe och försökte analysera varje liten låttext och bostav. (Gick väl sådär) Fastnade för låten Flickan och Kråkan. Den är så jävla bra! Skäms över mig själv att jag inte fastnat för den förens nu då både min pappa och bror spelat sönder Hola Bandola band och Wihe. Jag ha ju tillochmed sett han live. Skämmes!

Förutom mina sjuka nattankar så hörde jag även massa smäll i dörrar osv, och vart allmänt förbannad eftersom jag trodde att mina grannar höll på och lama sig. Men icke.
I morse när jag vaknade så hade min granne skrivit i vår lilla facebookgrupp om att det har varit "inbrott" i köket. Han hade tydligen blivit av med ett sexpack cola och en ost. Ganska ovärda saker att stjäla kan man ju tycka, men tjuven hade tydligen inte hittat något bättre.

När jag klev in i köket var alla skåpsluckor öppna, men all min mat och köksutrustning var kvar. SJUKT! Fattar inte riktigt varför någon inte skulle velat´ta något bättre eller typ sno Markus pizza...ah jag fattar inte.
Hursomhelst så kanske vi ska börja låsa dörren till köket i fortsättningen då det nyligen också varit en runkande narkoman som övernattat i trapphuset. Älskar man livet?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0