Hur jag firade att "snart har helgen vecka 48 tagit slut"

Tysligen så firade jag och mina vänner oavsktligt att vecka 48 skulle ta slut igår.

Vi började med att baka äckel-goda saffranskakor, och övergick sedan till pepparkaksbak och degätande. (Jag och Linnea var värst!)

Därefter kom alkoholen in i sälskapet. Det vart vin, varm och kall, och lite mer vin. En hel box plus en tetra och flaska tömdes, och så gjorde även faten med kakor. Herregud vad vi svullade som jävla svin.

Ännu en gång finns det inget mer att tillägga än herregud. Vid klockan halv 6 var vi lulliga och vid 7 var vi fulla. Vid 9 åt vi fyllekäk i form av pizza (Ännu mer svullande), och vid 10 ranglade vi hem.

Det blev en riktigt fin dag/kväll, och firades i riktig bob hund anda. Som jag sent kommer glömma, just för att det var så sjukt roligt hela tiden och för att det var så kul att göra det på en söndag.
Dock vet jag inte riktigt om vi kommer göra om söndagsfyllan på ett bra tag då ingen av oss mådde suuuuuuuuperbra på vägen hem. (Kanske var det kakorna, jo det var det nog...)

Men tro det eller ej så mår jag riktigt jävla bra idag, och bakfyllan excisterade endast i några timmar innan jag la mig. VÄRT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0