Glad tjej

Wohho.
Visste att denna veckan skulle bli fin men speciell. (Skrev ju det)
Idag hängde jag med min sjukgymnast för att kolla att allt går som det ska, och ja det gör det. Nästan.
Handleden är bra, och de flesta övningarna går bra utom att just greppa och knipa handen klokt. Så därför fick jag välrdens bästa möjlighet...nämligen att skippa min skena när jag genomför lugna och oriskabla aktiviteter. jag får egentligen inte skippa skena på heltid men sjukgymnasten tyckte det var bra om jag slutade "att tänka" så att jag kan börja greppa småsaker. WOHO! Så nu sitter jag alltså här utan skena och låter handen andas.

Förutom de negativa/positiva förmaningarna om handen så är jag glad för att det snart är fredag. I morgon kommer nämligen Kärre hit och stannar över helg, och sen så är det ju min och Emelies 20års fest. Kan ju knappast bli en bättre helg.

På måndag åker jag dessutom till mor min för att fira jul och skriva klart min flummiga tenta.

Så... idag är jag inte bitter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0