Fredag

Glöm det jag skrev med att jag skulle kliva upp tidigt...
Vaknade vid tio, och började med frukost och städade undan lite grejer i lägenheten.

Min kära Theese tog mig hastigt och lustigt ut till Tabasco igår vid elva tiden, och sen satt vi där ensamma och drack drinkar. Därefter drog vi till Poco Loco och dansade lite. Det gick ganska bra faktiskt eftersom jag inte var speciellt påverkad, och såg till att min hand var skyddad.

Efter någon timme dansande drog vi sedan hem, nöjda och belåtna. Pontus och hans ganska fulla kompis hängde också på tillbaka, och sen var kvällen slut.

Att jag sen satt och skrev hemtenta i en timme är en annan historia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0