20

Och så var jag tjugo år helt plötsligt.
Och så befinner jag mig i Halmstad helt plötsligt.
Konstigt.

Ville bara säga att min helg var helt fantastisk, och tacka alla som var involverade i mitt och Emelies firande, och mitt eget då givetvis. (Speciellt Kärre och Joanna som reste land och rike för att träffa mig - TACK)
Men som sagt fredagen toppade fan allt på bra jävla länge, och jag är så glad över alla som delade det med mig. HELVETE vad bra ni är.

Men som sagt allt firande har ett slut och efter en två timmars extra lång resa till Halmstad igår, så sitter jag helt plötsligt här och skriver tenta. Se på fan.
Nu ska jag snart stänga ner word dokumentet och ta mig en tur på motionscykeln. (Behövligt)
Och sen ska jag inviga mitt första systembolaget besök. Härligt.

Kommentarer
Postat av: Joanna

Tack själv finaste Fanny! Och lycka till på systemet ;) <3

2011-12-21 @ 18:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0