Vem var det som körde över mig?

Det känns som att någon har misshandlat mig, och sedan lagt min kropp på marken och kört över den 2 gånger med en epa-traktor.
Sjuk känsla. Men som tur är så är det bara träningsvärk jag lider av. Träningsvärk i röven, vaderna, vid halspartiet, i handlederna och i låren. Jag spelade nämligen volleyboll i tisdags, och då körde vi även lite styrke träning på det. Sedan har jag även sprungit lite i kombination med den träningen, så att jag nu går som en pensionär är inte speciellt konstigt...
Jaja I'v only got myself to blame såatee..

I morse steg jag förövrigt upp vid klockan sju, med denna hemska träningsvärk för att tvätta. KAN NI FATTA SMÄRTAN? För det första var det psykiskt påfrestande och hela min kropp skrek "stanna i sängen Fanny".
Men icke.
   Så nu har jag alltså varit uppe sedan klockan sju och tvättat, och inte gjort ett piss utöver det. Eller jo jag har pratat i telefon med världens bästa Lisa, som för övrigt kommer på lördag. Jag längtar så sjukt mycket efter henne ska ni veta, Västerås är inte sig likt utan henne!


Men nu ska jag snart fixa mig så att jag kan möta upp Terror för att äta lunch, och gå en vända på staden. Lönen kom nämligen igår, och jag är i ett stort behov av att köpa lite nya kläder. Så då passade denna dagen väldigt bra för det.

Hööörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0