Tillbaka i Västerås

Hej alla fina!
Just nu befinner jag mig i underbara Västerås, i min underbara lägenhet, och jag strålar.
Jag är nämligen så fruktansvärt lycklig, och har gått runt med ett fånigt leende på läpparna sedan jag klev ner på marken på Västerås gator.
Här är jag genuint lycklig.

Förvisso händer det inte så mycket ännu, eftersom skolan inte drar igång förens vecka 35, men vem fan bryr sig. Jag är här, Rick är här. Volleybollen kör igång på tisdag och jag är glad.

Igår mötte Rick upp mig på stationen, och sen gick vi och handlade mat och basprodukter till mitt hem. Det gick på typ 200 spänn, och då köpte jag inte ens allt som jag behövde... (Idag handlade jag för 240... det sved i plånboken onekligen). Hursomhelst, jag och Rick åt lite middag ihop och chillade sedan resten av kvällen. Och det var riktigt fint.

Idag har jag inte gjort så mycket har mest chillat, handlade lite, lagade mat och sprang en runda innan. Men annars så har inget speciellt hänt. Snart ska jag iväg till Rick igen och hänga lite. Ikväll ska vi nog fira in att skolan snart börja, genom att äta lite godis. Sommarlovet är ju typ slut, så då måste man ju fira lite eller hahah...Mysigt

Jaja vi hörs i morgon. ADJÖ





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0