Känslan infinner sig alltid

Äntligen!
Äntligen är jag inne på sista arbetsveckan, och därmed också inne på sista veckan i Småland.
Lyckan är total.
Det sjuka är dock att det känns som att jag aldrig har trivits så bra på jobbet som jag gör just nu. Det blir liksom bara bättre och bättre dag för dag. Men det kanske inte är så konstigt i och med att varje arbetsdag är en dag närmare Västerås.

Idag var det i alla fall en helt sjukt bra dag. Det bjöds på bullar, vi jobbade på bra och fick sluta tidigare (en hel jävla timme) och....Det bästa av allt! Jag behöver inte jobba i morgon. Hur underbart fint är inte det?

Det är fan de små sakerna som gör livet fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0