Det är över nu

ÄNTLIIIIGEEEEEEEEEEN!
Sista dagen i Småland är kommen, och i morgon åker jag HEM - till Västerås!
Lyckan är här för stanna, och det är tydligen dödens huvudvärk med...
Jag hoppas och antar att huvudvärken är stressrelaterad, och har uppkommit pga att jag äntligen slappnar av.

Hursomhelst, ni förstår förmodligen läget. Jag är dödstrött, ska packa det sista i morgon och äta en jävulskt god furkost i morgonbitti. Så jag kommer ej hinna uppdatera, och därmed inte heller kunna skriva emotionella och bittra texter om hur jag känner inför sommaren som har passerat.
Istället får ni nöja er med ett "HEJDÅ SMÅLAND på återseende" (Ni som känner till en rolig historia från gymnasietiden vet att jag hatar uttrycket på återseende eftersom det alltid betyder typ att man aldrig kommer ses, så. Vi ses Småland?)

Eh ja...

Jag uppdaterar förmodligen, eller kanske i morgon på tåget. Eller inte.
Ah. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0